nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Listopad 15 11:15:40 CET 2004

To je prece obecne znamo, ze M$ sazi na to, ze kdyz uz to clovek ma/umi
pouzivat, tak to bude pouzivat i dal. Proc by se jinak tak okate tolerovalo,
ze velka cast VS studentu ma nelegalni Wokna, pripadne i Office? Proc maji
licence M$ produktu pro skoly tak vyrazne slevy?

  Mimochodem, podobny postup je asi normalni strategie vsech
vyrobcu/prodejcu: ziskat cast trhu (treba i se ztratou) a z toho potom
tezit. Viz napriklad mobilni telefony. Vlastne pokazde, kdyz znacka vstupuje
na trh, dela neco podobneho. A nesouvisi to (asi) s kvalitou produktu. V
hospodarskych zakonech se nevyznam, takze neporadim, ktery zakon by timto
mohli porusit.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!