nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Pokluda pokluda na tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 18 00:43:49 CET 2004

Dobry den,
17. listopadu 2004, 23:03:36, napsal(a) jste:

MK> Tohle by možná stálo za to nahlásit ČOI. Pokud mne neklame mé mlhavé
MK> povědomí, existuje v ČR nějaký zákon, který podobné balíčkování výslovně
MK> zakazuje.

Mno, AFAIK je to stejne, jako kdyz se prodavaly v hospodach cigarety
se zapalkama a tento "Service pack" se uctoval samozrejme za
hospodskou cenu, ktera byla podstatne vyssi nez ta na kolku krabicky
cigaret. Stalo by za to prozkoumat, jestli by se norma, ktera
"reguluje" neprodavani techto "Service packu" nedala napasovat i na
tyto "bundly" - pocitac verus oper. system. Logicky je to stejne a
stalo by skutecne mozna za to, po konzultaci s pravnikem trochu
podrazdit COI, popripade SOS (sdruzeni ochrany spotrebitelu)
a pockat si na vysledek :-)

PetrP