nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Listopad 15 12:00:12 CET 2004

Ja jsem to myslel tak, ze studenty nechaji na pokoji, protoze se na M$ nauci
delat a pozdeji to budou pouzivat i v praci. A pak uz je jednoduche posbirat
penizky. Je to pekna svinarna jak od M$, tak od ceskeho skolstvi, ktere
takhle dela zadarmo rozsahle skoleni pro jedinou firmu. Rozdil je v tom, ze
M$ zcela logicky (a do jiste miry opravnene) sleduje sve zajmy, ale proc jim
skolstvi dela poskoka, to nechci domyslet.
 Tomas

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!