nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Klima tosuja na post.cz
Pondělí Listopad 15 14:03:25 CET 2004

Tomas Penicka wrote:
> Ja jsem to myslel tak, ze studenty nechaji na pokoji, protoze se na M$ nauci
> delat a pozdeji to budou pouzivat i v praci. A pak uz je jednoduche posbirat
> penizky. Je to pekna svinarna jak od M$, tak od ceskeho skolstvi, ktere
> takhle dela zadarmo rozsahle skoleni pro jedinou firmu. Rozdil je v tom, ze

Ale kdo dava ceskemu skolstvi pravo kontrolovat legalnost software na
soukromych pocitacich studentu na kolejich (ktere mimo jine pod VS
nespadaji, uz)? Oni tak trosku nemuzou nabehnout na pokoj a chtit po vas
licence k SW. Resp. muzou, ale vy jim muzete ukazat dvere...
Alespon tak to chapu ja.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima