nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Martin Tomasek mtd na email.cz
Pondělí Listopad 15 16:05:53 CET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 14:50:33 +0000, Zdenek Zikan wrote:

> Dobre, ale jak je to potom s tim vracenim penez, pokud nesouhlasim s
> licenci? To musim vratit cely NB? Nebo to jde na vrub dodavatele?

no co ja vim tak pokud nekdo odmita eula, tak ms vecne posila lidi za
prodejcem. nikdy jsem tenhle postup nemusel vyzkouset, tak nevim jak to
funguje v praxi.

--
mtd na centrum.cz