nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 16 09:42:14 CET 2004

Dne Mon, Nov 15, 2004 at 04:05:53PM +0100, Martin Tomasek napsal:

> no co ja vim tak pokud nekdo odmita eula, tak ms vecne posila lidi za
> prodejcem. nikdy jsem tenhle postup nemusel vyzkouset, tak nevim jak to
> funguje v praxi.

V praxi to funguje samozrejme blbe, protoze velke odberatele (a to jsou
vyrobci notebooku asi vsichni) stoji windows nejakych 800 korun, takze kdyz
na ne nabehnete, ze chcete zpet 3500 nebo kolik jste videl v ceniku, tak se
jim to nechce platit, protoze by dali vetsinu ze sveho. Nehlede na to, ze v
dnesnim zaplevelem danovem zakonodarstvi je vratit 800 Kc pres hranice
drazsi, nez to odepsat jako ztratu.

zdravim
dan