modem na notebooku

Julex julex na atlas.sk
Pondělí Listopad 15 18:28:17 CET 2004

Dobrý deň,

       Mam notebook s internym modemom, ktory sa mi podarilo rozbehat
       s driverom slmodem. Modem ale mozem spustit len ako root
       zadanim prikazu "/usr/sbin/slmodemd /dev/slamr0", spustim kppp
       a pripojim sa na internet OK. Ked sa po starte prihlasim ako
       user tak pri pripojovani cez kppp vypise, ze nemoze najst
       /dev/ttySL0 a pri prikaze "/usr/sbin/slmodemd /dev/slamr0" mi
       odmietne pristup. Ako user modem nemozem spojazdnit.
       Mam taky pocit, ze port ttySL0 sa vytvori po zadani prikazu
       "/usr/sbin/slmodemd /dev/slamr0". Este ked si pozriem sluzby,
       ktore sa startuju pri starte OS je tam aj slmodemd ale s
       atributom zastavena.
       Moj dotaz je co a kde mam napisat aby sa mi vsetko startovalo
       automaticky pri starte MDK a po prihlaseni ako user by modem uz
       bol spojazdneny. Poprosim o konkretnejsiu radu, som samouk a
       vsetko robim pokus-omyl. Dakujem.

Veľa šťastia,
Július Fedáš
mailto:julex na atlas.sk