UDMA jen u hda, hdc a hdd nejde :(

kroko na centrum.cz kroko na centrum.cz
Pondělí Listopad 15 18:36:27 CET 2004

preju prijemny vecer,

   bohuzel nefunguje vyhledavani v archivu, tak se nezlobte jestli to tu uz nekdy bylo, ale prelozil sem jadro 2.6.9, a UDMA mi funguje jen u disku hda, hdc a hdd mi jede na PIO, coz je dost problem hlavne u prehravani filmu z DVD a vyplaovani CD a DVD protoze je to silene pomale.

na puvodnim jadre (puvodni v distru) 2.4.24 to jde, slo to i v jadre 2.6.8.1 (jenze to sem zamitnul kvuli problemum s K3B) zkousel sem vselijaka nastaveni v jadre, ale bohuzel nemuzu prijit na to co mam nastavene spatne, mohl by me prosim nekdo nasmerovat kde hledat chybu ?

new.cz - nejlepsi diskuzak na internetu
http://www.newz.cz/spreadnewz/?id=291