nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Listopad 15 18:53:36 CET 2004

> Dobre, ale jak je to potom s tim vracenim penez, pokud nesouhlasim s
> licenci? To musim vratit cely NB? Nebo to jde na vrub dodavatele?
No pokud nesouhlasite s licenci, tak se wokna nenainstaluji. Ono to byva z
vyroby pouze predinstalovane, takze po zapnuti nabehne druha cast
instalacniho procesu, kde to pozaduje souihlas s licenci a licencni cislo.
Takze pokud kliknete na NE, tak se proste instalace ukonci a muzete si
nainstalovat cokoliv jineho. Ovsem mohou byt potize se zarukou na HW.
Vyrobce totiz ma vyzkouseno, ze to s Windows XY funguje a s nimi plati
zaruka. S jinym OS uz zaruku uznat nemusi, protoze notebook byl prece dodan
s urcitym konkretnim OS. DOkonce jsem slysel o pripadu, ze HP neuznal zaruku
na prehrivajici se procesor na notebooku, kde byly dodane Windows XP Home,
ale uzivatel si legalne dokoupil downgrade na Win98SE (jo takova blbost u M$
existuje). Uzivateli bylo receno, ze Win98 mohou procesor zatezovat vic nez
WinXP a proto se prehriva, ze by se to s XP nestavalo :-)

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz