netscroll optical mapovani tlacitek

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Listopad 15 21:43:12 CET 2004

On Sun, Nov 14, 2004 at 11:47:18PM +0100, Martin Tomasek wrote:
> jsem ted uz na 2.6.x jadre a dneska jsem se stoural v input core, co do
> nej leze z mysi -- ale to vypada v poradku a prijde mi, ze driver ty
> tlacitka dekoduje spravne. zrejme to bude nekde vys, ale tech mist na
> prolezeni je tim padem opravdu hodne. :-) poradi nekdo, at si usetrim
> trochu prace? diky.

Jedno z možných řešení jsem před časem dával na abclinuxu, najdete ho na

  http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/1108

Ale to řešení jsem zatím s jádrem 2.6 nezkoušel, takže případně napište,
jestli funguje.

Jen pro doplnění: autor následujícího příspěvku (č. 3) přehlédl, že
smyslem toho podivného mapování na 6/7 a zpět na 4/5 je právě
zpřístupnění dvou bočních tlačítek, která bez toho nelze používat.

							  Michal Kubeček