netscroll optical mapovani tlacitek

Martin Tomasek mtd na email.cz
Neděle Listopad 14 23:47:18 CET 2004

zdravim.

cca posledni rok se cas od casu dostanu k rozchozovani bocnich tlacitek na
mysi genius netscroll optical ps/2. soucasny stav je ten, ze se mi v X pri
zmacknuti nektereho bocniho tlacitka soucasne s nim zmackne jeste dalsi
(se sedmym tlacitkem treti a se sedmym druhe). prijde mi to chovani
podobne xmodmapu, ten obcas tohle umi (z pohledu xev) vyvest.

jsem ted uz na 2.6.x jadre a dneska jsem se stoural v input core, co do
nej leze z mysi -- ale to vypada v poradku a prijde mi, ze driver ty
tlacitka dekoduje spravne. zrejme to bude nekde vys, ale tech mist na
prolezeni je tim padem opravdu hodne. :-) poradi nekdo, at si usetrim
trochu prace? diky.

takhle to vypada v XF86config:

Section "InputDevice"
        Identifier      "ps/2 mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/input/mouse0"
        Option          "Protocol"              "ExplorerPS/2"
        Option          "Buttons"               "7"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
EndSection

a tohle leze z xev pri zmacknuti _jednoho_ bocniho cudlu:

ButtonPress event, serial 25, synthetic NO, window 0x2200001,
    root 0x48, subw 0x0, time 1341894, (41,9), root:(820,654),
    state 0x0, button 6, same_screen YES

ButtonPress event, serial 25, synthetic NO, window 0x2200001,
    root 0x48, subw 0x0, time 1341894, (41,9), root:(820,654),
    state 0x0, button 2, same_screen YES

--
Martin Tomasek, mtd na centrum.cz