nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 16 12:13:04 CET 2004

aldrtik wrote:
: Zdravim,
:
: Podelim se se skusenostmi s koupi naheho pocitace (minuly tyden).
: Z duvodu vetsi pravdepodobnosti jsme vyhlasili do elektronickeho trziste
: b2b poptavku na notebook (pro vsechny dodavatele pocitacu):
:
: - vaha do 2kg
: - displej 12-13,3 palcu
: - bez OS MS Windows
: - RAM >=256MB
: - HD >=40GB
: - CD/DVD mech. pokud mozno interni
: - floppy mech. externi
: - COM, LPT porty (konzola routeru Cisco, starsi tiskarny), mozno i pres
: replikator
: - cip modemu musi podporovat Linux podle: http://linmodems.org/

	Nedavno jsem sem psal, ze jsem neco podobneho koupil.
http://www.fi.muni.cz/~kas/m6r/. Z vyse uvedeneho to nesplnuje jen
hmotnost (2.7kg, tusim), nema to floppy (jde dokoupit), nema to seriovy
port (ale USB-serial konvertor mi funguje), a ma to vetsi displej (15").
Doporuceni: zkuste ASUS, dodavaji i bez OS. Predpokladam ze maji i jine
modely, ktere budou vyse uvedene splnovat beze zbytku.

: Vysledek: pouze 3 dodavatele, nikoho nezajimal cip winmodemu, vaha 3.5
: kg (26 000,-), anebo zase displej 10" (73 000,-), proste prodat cokoli
: maji po ruce, aniz by se pokusili zjistit, co zakaznik potrebuje.

	Jo, takhle se prodejci chovaji. Dokonce i tehdy, kdyz jim
nabidnete ze oproti zapujceni na vikend na testovani sepisete dokument
jak se jednotlive komponenty rozchodi v Linuxu.

	A nekteri jsou jeste drzi, kdyz jim nabidku preposlete zpatky
s puvodnim zadanim a s doporucenim, at zkusi znovu a podle zadani.
Ano, myslim firmu C-system. :-(

-Y.