2 grafické karty na jednom stroji.

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 16 13:08:56 CET 2004

> Chtěl jsem se zeptat - nemá někdo, prosím, skušenosti s provozováním 2
> grafických karet na jednom stroji?
> Mám přebytečný monitor a starou grafickou kartu, která by mohla fungovat
>  jako sek. zobrazovací zařízení. Teoreticky by to zřejmě mělo jít -
> jedna karta AGP druhá norm. PCI, spustit 2x X server jako :0 a :1 na
> různých adaptérech, myš by neměla být potřeba na obou terminálech...
> Díky za každou radu.
  Fest zalezi na tom co je to za karty a jake maji ovladace v X. Vetsina
karet ma udelany ovladac nejak cudne a nejakym pofidernim zpusobem se
nakonec obraci na int10h extense coz zrovna neni to prave jahodove v
situacich, kdy je v pocitaci nekolik karet a graficky BIOS je samozrejme
jen jeden...
  Konkretne z kombinaci nekolik trident agp, matrox g450 agp a pci
nekolik tridentu a 3dfx se tyto kombinace pres uvedene problemy
nechytnou.
  Kombinace primarni grafika nastavena v SETUPu na PCI a jako AGP
grafiku mit binarni nvidia ovladac jsem nezkousel, ale myslim si ze by
chodit mohla. Rovnez tak jako druha grafika PCI staricka nvidia, mel sem
ten dojem ze jejich ovladac se na graficky BIOS netaze, nicmene jsem to
nezkousel takze ruku do ohne za to rozhodne nedam.
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz