2 grafické karty na jednom stroji.

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Listopad 17 22:10:48 CET 2004

David Jez wrote:
:   Fest zalezi na tom co je to za karty a jake maji ovladace v X. Vetsina
: karet ma udelany ovladac nejak cudne a nejakym pofidernim zpusobem se
: nakonec obraci na int10h extense coz zrovna neni to prave jahodove v
: situacich, kdy je v pocitaci nekolik karet a graficky BIOS je samozrejme
: jen jeden...

	Tohle myslim neni pravda. Sam dvouhlavou konfiguraci provozuju,
a graficky BIOS je v obou kartach (ostatne po shozeni X serveru na druhe
hlave tam zustane viset hlaska od BIOSu, stejna jak BIOS pise pri zapnuti
pocitace).

-Y.