rozhovor po netu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Listopad 16 14:56:45 CET 2004

> teamspeak je v tomto smeru naprosto pisnicka o necem jinem
> bud pouzije clovek verejnych serveru a nebo pouzije clovek sveho
> vlastniho
> na tom miste kde ho clovek chce/potrebuje
> at uz je to v internetu, ale nekde na ceskych linkach a ne nekde za
> hranicemi
> nebo ve vlastnim intranetu
No jo, stahnu to a prohlednu dokumentaci (sakra, proc nemuze byt na jejich
webu samostatne!). Jenze tam u serveru melou neco o licenci a nejakych
dolarech ;-) Ja to potrebuju pro obcasne rozhovory (ovsem dlouho trvajici)
se svymi par zakazniky, kteri maji trvale pripojeni no netu. Kdyz to pouziju
2x mesicne tak je mi tech penez za licenci docela lito :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz