Problem s klavesnici a jadry 2.6.x SMP

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Středa Listopad 17 03:33:12 CET 2004

Zdravim konferenci

dnes jsem narazil na zajimavej problem - zkousel jsem upgrade Fedory 1 na
Fedoru 3. Vse probehlo normalne, az na to, ze mi prestala fungovat
klavesnice. Nakonec se mi podarilo zjistit, ze nefunguje pouze pokud startuju
do SMP jadra. Zkousel jsem google, ale v ostatnich konferencich jsem nasel
pouze podobne dotazy, ale zadnou rozumnou odpoved... Jadro 2.6 uz provozuju
na vice SMP strojich a nikde se problem nevyskytnul... ;(

Setkal se s tim uz nekdo? Resil to nekdo? A s jakym vysledkem?

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.