Problem s klavesnici a jadry 2.6.x SMP

Martin Tomasek mtd na email.cz
Středa Listopad 17 08:51:58 CET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 02:33:12 +0000, Stanislav Petr wrote:

> Zdravim konferenci
>
> dnes jsem narazil na zajimavej problem - zkousel jsem upgrade Fedory 1 na
> Fedoru 3. Vse probehlo normalne, az na to, ze mi prestala fungovat
> klavesnice. Nakonec se mi podarilo zjistit, ze nefunguje pouze pokud startuju
> do SMP jadra. Zkousel jsem google, ale v ostatnich konferencich jsem nasel
> pouze podobne dotazy, ale zadnou rozumnou odpoved... Jadro 2.6 uz provozuju
> na vice SMP strojich a nikde se problem nevyskytnul... ;(
>
> Setkal se s tim uz nekdo? Resil to nekdo? A s jakym vysledkem?

neni problem akorat v konfiguraci toho jadra? ono totiz 2.6 neni v
konfiguracnich volbach kompatibilni s 2.4, takze pri prevzeti konfiguraku
se automaticky zakaze cela konzola pres grafickou kartu. :-)

jedine reseni co jsem ke ztrate klavesnice pres smp nasel je tohle:
http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0312.0/1353.html
ale vypada to divne.

melo by to pry resit problem, ktery se v logu projevuje takto:

i8042.c: Can't read CTR while initializing i8042.

--
mtd na centrum.cz