nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

P.L. plnews na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 00:19:03 CET 2004

> Tohle by možná stálo za to nahlásit ČOI. Pokud mne neklame mé mlhavé
> povědomí,
> existuje v ČR nějaký zákon, který podobné balíčkování výslovně zakazuje.

Možná nebude můj názor zrovna podle vašich představ, ale tato diskuze mi
přijde dost nesmyslná. Řekl bych, že se dají koupit jak notebooky se
systémem, tak i bez něj a pokud si někdo koupíte ten, který má libovolná
okna od M$, tak jste si ho určitě vybrali svobodně a museli byste být úplně
dementní, kdybyste netušili co kupujete.

OEM SW, instalovaný na počítač nemá cenu, která by byla samostatně
vyčíslitelná a pokus o jeho samostané vrácení by byl stejný jako pokus o
vrácení třeba disku z tohoto počítače. Zkuste si stěžovat na ČOI, že vám
nechtějí prodat notebook bez disku....