nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Baum osv na baum.com.au
Čtvrtek Listopad 18 01:12:36 CET 2004

On Thursday 18 November 2004 10:19, P.L. wrote:

> Možná nebude můj názor zrovna podle vašich představ, ale tato diskuze mi
> přijde dost nesmyslná. Řekl bych, že se dají koupit jak notebooky se
> systémem, tak i bez něj a pokud si někdo koupíte ten, který má libovolná
> okna od M$, tak jste si ho určitě vybrali svobodně a museli byste být úplně
> dementní, kdybyste netušili co kupujete.

Obávám se, že se mýlíte. Notebooky bez OS se koupit nikde nedají - v tom je
problém a příčina téhle diskuze. (U desktopů to není o moc lepší,
mimochodem...)

Jediný přenosný počítač, který dostanete bez M$ je mechanický s kuličkama (v
hračkářství).

Pokud nevěříte, dejte konkrétně vědět kde je prodávají.

Petr

---
Petr Baum <osv na baum.com.au>