nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

P.L. plnews na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 08:17:55 CET 2004

> Obávám se, že se mýlíte. Notebooky bez OS se koupit nikde nedají - v tom
> je
> problém a příčina téhle diskuze. (U desktopů to není o moc lepší,
> mimochodem...)
> Jediný přenosný počítač, který dostanete bez M$ je mechanický
> s kuličkama (v hračkářství).
>
> Pokud nevěříte, dejte konkrétně vědět kde je prodávají.

Není to v tom, že nevěřím, ale vím, že se koupit dá. Například

HP nx9020 C-M 330(1.4) 15XGA 40G 256M DVD/CDRW 56k,freeDOS

nebo několik modelů Umax

Variantou jsou i notebooky s Linuxem - Acer, Fujitsu-Siemens

Když budete chtít, tak Vám je i dodám.

Petr