nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 18 13:22:42 CET 2004

Dne 15.11.2004 v 14:03 +0100, Petr Klima napsal(a):

> Ale kdo dava ceskemu skolstvi pravo kontrolovat legalnost software na
> soukromych pocitacich studentu na kolejich (ktere mimo jine pod VS
> nespadaji, uz)? Oni tak trosku nemuzou nabehnout na pokoj a chtit po vas
> licence k SW. Resp. muzou, ale vy jim muzete ukazat dvere...
> Alespon tak to chapu ja.

To není úkol pro školy, ale pro orgány činné v trestním řízení, pokud
se skutečně a prokazatelně jedná o kradený software. S tím nemá škola
nic co dělat.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com