ADMIN: prodleva listu - resime to

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Listopad 18 16:25:23 CET 2004

On Thu, 18 Nov 2004, Dan Ohnesorg wrote:

> No samozrejme ze jsem to myslel dobre ;-))

:-)

> [...]
> ktery postu skutecne prijima a tam se pokusit (pres mysql, ldap nebo proste
> jen pres textove soubory) prijimat jen postu pro lidi, co v systemu
> existuji.
>
> Spammera to zatizi, protoze bude muset resit chyby, resp. spammer je neresi
> asi nikdy, ale ten pres koho spammuje se podivi, kolik ma chyb doruceni a co
> mu to generuje za zatez. Nikomu to zvlast neuskodi, snad jen managerum,
> kteri v obavach, aby neprisli o dulezitou zakazku poptanou na spatne adrese,
> chteji dostavat do mailboxu vsechno co se okolo domeny jen ochomitne.

Nu, jak uz mi dostatecne napovedel Pavel, na zalozni MXko jsem uplne
zapomel. A jak si tak vzpominam, tak jsem taky nektere zalozni MXka rusil
:-)

Diky za pripomenuti. No a ostatnim, co netusi, snad bude tento Vas vyklad
k necemu.

Preji hezky den.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...