ADMIN: prodleva listu - resime to

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Čtvrtek Listopad 18 16:11:11 CET 2004

> Takze muj nazor, ktery ovsem nemusi byt pro kazdeho ten spravny, zrusit
> zalozni mailservery, do kazde domeny jen jeden MX zaznam smerujici na stroj,
> ktery postu skutecne prijima a tam se pokusit (pres mysql, ldap nebo proste
> jen pres textove soubory) prijimat jen postu pro lidi, co v systemu
> existuji.

Před pár měsíci jsem byl ve stejné situaci.
Přesně tak jsem postupoval.

> Ted jeste vymyslet, jak to aplikovat na linux.cz, protoze nas samozrejme
> soucasna situace velmi trapi. Jednak kvuli prestizi, ale i kvuli opotrebeni
> HW, disky s mailspoolem jsou brutalne zatizene, kdyz mate ve fronte pul
> milionu zprav. Yenya to resi uz kolikaty den ve dne v noci.

Mam qmail a nebylo to s ním nějak složité jak zde píšete.
Stačilo patchnout smtp, udělat skript, který ví jaké jsou
názvy schránek a bylo po problémech.

Je to v archivu.

Honza Nováček