Zahlceni swapu

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Listopad 19 18:44:13 CET 2004

On Fri, Nov 19, 2004 at 06:11:53PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Zejmena jestli je to reprodukovatelne, tak je mozne, ze je to nejaka chyba
> ve Firefoxu, pri ktere zacne FF nekontrolovane zrat pamet.
Podla mna to vobec nemusi byt "nekontrolovane". Mne firefox bezne zerie velmi
vela ramky, aj ked bezi len kratku dobu. Napriklad prave teraz ma podla ps
vyse 300MB a bezi asi den.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.