iptables+ssh

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pondělí Listopad 22 07:54:21 CET 2004

> vše ok. Ale v
> příchozí ssh a
>

> musite  tam pridat neco jako
>
> iptables -I OUTPUT -m state ESTABLISHED,RELATED -p tcp -j ACCEPT
>
> ...ale spise bych se primlouval za to, aby jste si neco o
> firewallovani
> precetl. Ono Vam toho totize nebude chodit asi vice...

Proc dropujete cely output? Ja mam default drop, ale

####################
## Retezec OUTPUT ##

# Povolime odchozi pakety s nasima IP adresama
iptables -A OUTPUT -s 127.0.0.1 -j ACCEPT
iptables -A OUTPUT -s 172.18.164.1 -j ACCEPT
iptables -A OUTPUT -s w.x.y.z -j ACCEPT

# Ostatni logujeme (nemely by byt zadne takove)
iptables -A OUTPUT -j LOG --log-prefix "output drop: "

--
 Kosac