jak zviditelnit kvoty pres sambu na win?

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Pondělí Listopad 22 16:41:09 CET 2004

Ahoj Míšo,

Quota fs nebo quota samby? Podle toho co to dela, tak tipuji quota fs.
Zkus se mrknout na:
man smbcquotas
tam se dozvis asi to co potrebujes.
ale samba musí byt skompilovana s podporou quoty.

-- Filip

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.797 / Virová báze: 541 - datum vydání: 15.11.2004