jak zviditelnit kvoty pres sambu na win?

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Listopad 23 10:05:03 CET 2004

Mgr. Michal Nikitinský wrote:

> aha, takže pokud jsem instaloval z RPM, či DEB, mám zřejmě smůlu, je to tak?
> nemáte někdo zkušenost i s touto situací? no v nejhorším tu sambu
> přeinstaluju ...

A co Vam brani si stahnout zdrojovy balicek z Vasi distribuce
a podivat se jak je delany?

Napriklad moje nejmenovana distribuce kompiluje sambu:

%configure \
         --with-acl-support \
         --with-automount \
         --with-libsmbclient \
         --with-mmap \
         --with-pam \
         --with-pam_smbpass \
         --with-quotas \
         --with-smbmount \
         --with-syslog \
         --with-utmp \
         --with-vfs \
         --without-smbwrapper \
         --with-lockdir=/var/cache/samba \
         --with-piddir=/var/run \
         --with-mandir=%{_mandir} \
         --with-privatedir=%{_sysconfdir}/samba \
         --with-logfilebase=/var/log/samba \
         --with-libdir=%{_libdir}/samba \
         --with-configdir=%{_sysconfdir}/samba \
         --with-swatdir=%{_datadir}/swat