ADSL modem a VPN

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 23 01:05:33 CET 2004

On Mon, 22 Nov 2004, Petr Balas wrote:

> Zdravim
>
> Potrebuji pripojit pobocku pomoci ADSL. Moje predstava je dat tam ADSL modem
> s Ethernet vystupem a za nej linux s OpenVPN (OpenVPN i na firewallu na
> centrale). To predpokladam je bez problemu (i bez staticke IP adresy na
> ADSL).
> IMHO by ale melo byt mozne se obejit bez toho linuxu na strane pobocky. Mate
> nekdo zkusenosti, zda maji ADSL modemy v sobe podporu VPN (nejlepe OpenVPN)
> a zda je to pruchozi cesta? Funguje Vam nekomu neco takovehoto v praxi (na
> [...]

Nu, pokud nenajdete zadny ADSL modem/router ktery toto umi, muzete preci
primo pripojit ony jednotlive pocitace primo do VPNky a tak se bez linuxu
opet obejdete.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...