Out of memory

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Úterý Listopad 23 10:36:11 CET 2004

Co mas po takove prihode pekneho v kernelovem logu? Jinak tohle je symptom
skutecneho nedostatku pameti (jadro pak ve chvili, kdy mu dojde, tak
odstreli procesy, co ji po nem chteji nebo tak nejak), bylo dobre obsac se
pres top podivat, jestli ti pamet opravdu nektery proces pozvolna neuzira,
az je pozere docela.
PSp.