OpenVPN vs. CDMA

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 23 17:46:33 CET 2004

Dne Tue, Nov 23, 2004 at 04:42:01PM +0100, volesak na aristia.cz napsal:
> Ano, presne totez jsem zaregistroval i pro Cisco VPN klienta. Podle logu mi
> to pripada, ze ten virtualni interface VPN klienta dostane dynamicky
> pridelenu ip adresu a v tu chvili jako by nahradil tu ip adresu toho CDMA
> spojeni. Tim dojde k rozpojeni komunikace. Domnivam se, ze na CDMA nebude
> mozno tyto veci provozovat. Rad bych znal nazor nejakeho CDMA experta.

Nemam s tim extra zkusenosti, ale klient na linuxu jde, pokud se vam
neztraci extra moc paketu. Rozhodne jde lepe nez pres GPRS, kde se tech
paketu bohuzel ztraci porad hodne a kdyz je to tak pres 10% tak to openvpn
neustoji.

Rozhodne jsem si nikdy nevsimnul, ze by openvpn nekde zamenovala nejakou
adresu, samozrejme krome to co ma na tom virtualnim rozhranni.

zdravim
dan