OpenVPN vs. CDMA

Milan Kocián milon na wq.cz
Úterý Listopad 23 19:34:03 CET 2004

On Tue, 2004-11-23 at 17:46, Dan Ohnesorg wrote:

> Nemam s tim extra zkusenosti, ale klient na linuxu jde, pokud se vam
> neztraci extra moc paketu. Rozhodne jde lepe nez pres GPRS, kde se tech
> paketu bohuzel ztraci porad hodne a kdyz je to tak pres 10% tak to openvpn
> neustoji.

Ohledne te ztratovosti mam trochu jine zkusenosti. Me se tunel rozpada
az tak pri 50% ztratovosti (merim to smokepingem a ztratovost na branu
mam za posledni tri hodiny 45% a tunel jeste jede. A na ssh jakztakz
pouzitelne. Stranky, ktere jedou mimo tunel se musi nahravat na
nekolikrat)  Pripojeni je teda wifi.

Celkem by me zajimali zkusenosti ostatnich.

S pozdravem Milan Kocian