ezmlm warning

Úterý Listopad 23 20:27:40 CET 2004

On Tue, 23 Nov 2004, Magon wrote:

>     uz je to potreti co se mi vratila sprava, ale nevim jak se toho
> zbavit. Akorat jsme si ted poprvy vsiml, ze sprava co se vratila je
> nejaka divna, nevypada ze by patrila do konfery. Nevite kde muze byt
> problem ?

Problem je v tom, ze nekdo do konference posila wokenni choroby,
ezmlm je rozesila prihlasenym lidem a pak je nervozni z toho, ze to ti
lidi (tedy nekteri) nechteji prijmout.

Viz napr.
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/225518.html
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/225583.html

Uz se tady probiralo (zrovna v te dobe, kdy vyse zminene hnusy konferenci
prosly), ze by bylo zahodno to filtrovat jeste pred tim, nez se to
rozesle. Nejaky antivirus podle Yenyova vyjadreni tam sedi, ale jak
znamo, antivirus je jako armada...vzdycky pripraveny na minulou valku.

Co takhle proste pausalne filtrovat vsechny attachmenty, co vypadaji
jako wokenni exace a zipy?