ezmlm warning

Magon magon na dobaledova.net
Úterý Listopad 23 20:38:57 CET 2004

>Problem je v tom, ze nekdo do konference posila wokenni choroby,
>ezmlm je rozesila prihlasenym lidem a pak je nervozni z toho, ze to ti
>lidi (tedy nekteri) nechteji prijmout.
>
>Viz napr.
>http://www.linux.cz/lists/archive/linux/225518.html
>http://www.linux.cz/lists/archive/linux/225583.html
>
>Uz se tady probiralo (zrovna v te dobe, kdy vyse zminene hnusy konferenci
>prosly), ze by bylo zahodno to filtrovat jeste pred tim, nez se to
>rozesle. Nejaky antivirus podle Yenyova vyjadreni tam sedi, ale jak
> [...]
Ja problem spis vidim v tom, ze antivirus nekde(bud v konfere, nebo u
me) ten email oznaci jako spatny a posle ho zpet. Asi by to chtelo
prenastavit tak, aby to neposilal zpet ale mazal. Horsi je jestli to je
ume(jakozto si myslim ze ho). To budu muset presvedcit toho kdo mi to
hostuje at to tak prenastavi.