Jakou live distrubuci pro praci s flash diskem

Michal Polivka aout na atlas.cz
Úterý Listopad 23 20:49:06 CET 2004

Vážená konference,

potřebuji poradit s výběrem live distribuce pro práci s flash diskem a
digitálním fotoaparátem.

Používám OS nepodporující práci s USB zařízeními. Představuji si, že
nabootuji z CD-ROM live distribuci, zkopíruji data na disk s FAT16
restartuji počítač a budu dál pracovat na svém OS.

Potřebuji, aby takový Linux byl nenáročný na zdroje (paměť, procesor).
Představuji si, že při prvním bootování si distribuce uloží konfigurační
soubory právě na oddíl s FAT16 a při dalších bootech ji použije.

Jak budu potom s USB paměťovými zařízeními pracovat - jak se
přimountovávají? Zvažoval jsem SUSE-Linux-9.2 live, Knoopix a Danix, ale
připadají mi dost náročné na zdroje. Máte osobní zkušenost?

Děkuji za Vaše odpovědi.

Michal Polívka
aout na atlas.cz