Jakou live distrubuci pro praci s flash diskem

Magon magon na dobaledova.net
Úterý Listopad 23 21:12:42 CET 2004

Michal Polivka wrote:

> Vážená konference,
>
> potřebuji poradit s výběrem live distribuce pro práci s flash diskem a
> digitálním fotoaparátem.
>
> Používám OS nepodporující práci s USB zařízeními. Představuji si, že
> nabootuji z CD-ROM live distribuci, zkopíruji data na disk s FAT16
> restartuji počítač a budu dál pracovat na svém OS.

Nedavno jsem takto pouzil Slackware 9.1 live. Docela to fungovalo.
Naborujete z CD-ROM(cd se vleze na male medium, ma asi 200 MB), zadny
konfiguracni soubory nejsou treba protoze vse se tam resi plug and play.
Po nastartovani proste mountnete jak USB disk tak pevny disk a pres cp
to pekne prekopirujete. Jak si poradi s fotoaparatem jsme neskousel, ale
jestli podporuje Mass storage tak nejspis ano.

> Potřebuji, aby takový Linux byl nenáročný na zdroje (paměť, procesor).
> Představuji si, že při prvním bootování si distribuce uloží konfigurační
> soubory právě na oddíl s FAT16 a při dalších bootech ji použije.

No narocny na pamet ani procesor tato distribuce moc neni(ale nemam
presne otestovano a porovnavano, ale testoval jsem ji na pomerne slabem
stroji). Konfiguracni soubory si ale neuklada na disk, nybrz muzete pred
vypalenim primo na CD opravit konfigy jak je libo, popripade si tma
pridat vlastni scripta na urychleni kopirovani.