Jakou live distrubuci pro praci s flash diskem

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Listopad 23 22:17:59 CET 2004

Michal Polivka wrote:
> Vážená konference,
>
> potřebuji poradit s výběrem live distribuce pro práci s flash diskem a
> digitálním fotoaparátem.
>
> Používám OS nepodporující práci s USB zařízeními. Představuji si, že
> nabootuji z CD-ROM live distribuci, zkopíruji data na disk s FAT16
> restartuji počítač a budu dál pracovat na svém OS.
>
> Potřebuji, aby takový Linux byl nenáročný na zdroje (paměť, procesor).
> Představuji si, že při prvním bootování si distribuce uloží konfigurační
> soubory právě na oddíl s FAT16 a při dalších bootech ji použije.

> [...]

Muzete vyzkouset treba DamnSmallLinux. Ma moznost nacitani ulozenych
konfiguraku z diskety, zabira 50 MB a ja ho pouzival na AMD K5 100MHz,
16 nebo 32MB RAM (ted nevim), 0,5MB video RAM. I v Xkach se dalo delat
rozumne (FluxBox), ale o to v takhle omezenem pouziti asi nejde. S USB
pod nim nemam zkusenosti, kdyby se mi ale nejake dostalo do ruky, muzu
otestovat a dat info. Ale IMHO by to problem byt nemel.

Zdenek Zikan