Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Středa Listopad 24 08:43:16 CET 2004

Zdravim,

On Tue, 23 Nov 2004 22:34:58 +0000, Pavel Benisek

> man inittab
> standartne mate v GNU/Linuxu nebo Unixu nekolik moznych prednastavenych
> urovni behu systemu.
> napr. 1 - byva jednouzivatelsky rezim bez sluzeb, 5 - byva graficky
> rezim se sluzbami.
> Kazdopadne v souboru /etc/init.tab najdete popis jak je to ve vasi
Ja mam /etc/inittab
> distribuci. Prikaz init umoznuje prepinat mezi jednotlivymi urovnemi
> behu OS.

V tomto pripade to asi fungovat nebude, vyzva: ,,Press Enter to
activate this console`` mi pripomina init z busyboxu, a ten runlevely
nepodporuje a dokaze fungovat aj bez inittabu.
Odporucam vybrat si bud distribuciu, ktora obsahuje vsetko potrebne,
alebo si zohnat nejaku knihu k linuxu/unixu a niekoho, kto tomu
rozumie, a rozobrat to na jednotlive prikazy, pochopit, preco tam su,
co sa spusta pri starte a prerobit to k obrazu svojmu.
Co sa tyka cestiny na malych systemoch, odporucam prejst si
http://www.penguin.cz/czech-howto/

      Tibor

--
~~~~~