Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Ondrejm Simek angel333 na seznam.cz
Středa Listopad 24 10:00:16 CET 2004

> Ja mam /etc/inittab
>
> V tomto pripade to asi fungovat nebude, vyzva: ,,Press Enter to
> activate this console`` mi pripomina init z busyboxu, a ten runlevely
> nepodporuje a dokaze fungovat aj bez inittabu.
> Odporucam vybrat si bud distribuciu, ktora obsahuje vsetko potrebne,
> alebo si zohnat nejaku knihu k linuxu/unixu a niekoho, kto tomu
> rozumie, a rozobrat to na jednotlive prikazy, pochopit, preco tam su,
> co sa spusta pri starte a prerobit to k obrazu svojmu.
to mas asi pravdu. je tam busybox a shell se jmenuje sh. login tam teda
neni? neda se nejak prelogovat za behu? login, logout nefunguje. funguje
akorat exit a ten ukonci shell. napise se zase vyzva Press Enter to
...blablabla. co kdybych tam proste pretahl do /bin naky programy pro
prelogovani ??
este taky prikladam soubor inittab abyste si udelali obrazek.
zadnej init.tab (tecka) tam neni

--
Ondrej Simek alias angel333