problemy s akcelerovanym radeonem

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Středa Listopad 24 11:21:56 CET 2004

Pekny den,
konecne se mi podarilo rozbehat 3d akceleraci, takze se mi uz necuka setric
:)
Problem je ale s tim, ze se mi uplne zasekne pocitac, kdyz se prepnu do
konzole, a zustane tam jen rozhazeny obraz. Pak pomuze jen reset.

Provozuju jadro 2.6.9, XFree86-4.3.0, tam jsem dotlacil od ATI modul
fglrx-3.14.6, ktery jsem instaloval podle
http://www.stanford.edu/~fenn/linux/radeon.shtml
po startu X se mam natazeny moduly fglrx, via-agp, agpgart. V logu nenajdu
jedinou chybovou hlasku, jen varovani, ze karta je od nejakeho neznameho
vyrobce

Karta je ATI Saphire Radeon9100, deska MSI KT333.

Zkratka karta akceleruje, ale nemuzu system vypnout korektne.

koukal jsem na gatos.sf.net, ten je jenom pro 2.4 jadra(?)

Tusite nekdo, kde je zrada? Diky za pomoc

Michal Vojan