problemy s akcelerovanym radeonem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 24 21:43:31 CET 2004

Dne Wed, Nov 24, 2004 at 11:21:56AM +0100, Michal Vojan napsal:

> Problem je ale s tim, ze se mi uplne zasekne pocitac, kdyz se prepnu do
> konzole, a zustane tam jen rozhazeny obraz. Pak pomuze jen reset.

Zkouset ruzne verze ATI ovladacu.

Kdysi davno, budou to tak 3 roky a dal do minulosti, bylo ve FAQ v XFree, ze
se maji pouzivat ATI karty, protoze ATI dobre spolupracuje s dokonce snad
tehdy sponzorovala vyvojare. Bohuzel casy se zmenily a ATI karty jsou sice
kvalitnejsi a lepsi, ale s vyvojari nekomunikuji vubec a ovladace jejich
vlastniho tymu jsou otresne. Situace je pomerne neradostna, protoze vlastne
vsichni velci hraci, tedy Matrox, ATI a nVidia, dodavaji dneska vlastni
binarni ovladace a ty jsou vesmes strasne. ATI blne pri prepinani konzoli,
jsou tam potize, pokud mate jediny monitor a je pripojen pres DVI, to potom
obvykle nevidite zadny obraz. U nekterych karet start xfree znamena
kompletni zatuh cele masiny. U Matroxu mam potize s kurzorem, HW kurzor je
zcela nefunkcni a SW nekdy posunuty o par bodu mimo. A tak dale.

zdravim
dan