postfix: User unknown in virtual mailbox table

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Středa Listopad 24 16:04:49 CET 2004

Zdravím,
potřeboval jsem změnit v Postfixu jednoho uživatele (přidat k názvu
jedno písmenko), takže jsem přejmenoval adresář s Maildirem a jelikož
users table v je mysql, upravil shodně i záznam tam.

Nyní se do mailu pod tím změněným uživatelem přihlásím a můžu si přečíst
stávající poštu, ale nové maily mi tam nechodí, vrátí se zpět s chybou:
User unknown in virtual mailbox.

Nejsem admin, tak mě nekamenujte jestli nevím nějakou triviálnost,
zkoušel jsem RTFM a i google, ale všude se dozvídám, že postfix toho
uživatele nemůže najít v "users" table, ale to předpokládám je tam mysql
nebo ne?

Díky,

--
Pavel Novák