postfix: User unknown in virtual mailbox table

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:58:21 CET 2004

A ten uzivatel je definovan jak?
1) Je to systemovy uzivatel - tudiz ma zaznam v /etc/passwd
2) Je to alias - tudiz ma zaznam jen v /etc/aliases

Jak jste definoval toho uzivatele, kdyz jste jej vytvarel?

MV

--
Michal Vymazal
Office Computer