Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Ondrejm Simek angel333 na seznam.cz
Středa Listopad 24 16:54:23 CET 2004

On Wed, 24 Nov 2004 09:48:46 +0000
Pavel Benisek <benny007-linux na 3dgrafika.cz> wrote:

> Omlouvam se samozrejme je to inittab bez tecky. pamet uz neslouzi jako
> drive ;)
> Jinak bych se asi taky primluvil za jinou live distribuci. Co takhle
> zkusit Slax? Ten se mi zhruba pred tydnem osvedcil a zalibil a neni ani
> moc velky :)
A funguje z dosovy partition?? Chtel bych zkusit Monkey-linux (nekdy se mu rika Mini-linux ale asi je to to samy), ale nesel mi ve woknech rozbalit. je to zabaleny v ARJ a rozkouzkovany po 1.44 asi 5x. V linuxu (BL3, zadnej jinej nemam) zadny ARJ neni. neni tam ani bz2. nevis kde bych ho sehnal??? a nevis kde bych sehnal nakyho malyho suborovyho manazera (asi takovyho jakej je v KDE1)?? zatim dik bye

--
Ondrej Simek alias angel333