Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Listopad 24 17:32:25 CET 2004

On Sat 9. of August 2003 18:47, Ondrejm Simek wrote:
> A funguje z dosovy partition??

Netusim, prectete si dokumentaci na strankach. Dos ani (Jediny
nejkrasnejsi a neuzasnejsi system TM (Doufam ze jsem to moc
nepopletl ;) )) nemam.

> Chtel bych zkusit Monkey-linux (nekdy
> se mu rika Mini-linux ale asi je to to samy), ale nesel mi ve woknech
> rozbalit.

O nem vim jen ze existuje...

http://www.google.com/linux?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=arj&btnG=Google+Search

.. to same: www.google.com/linux
> zatim dik bye

PS: Zkuste vic hledat a min se ptat. U nekterych otazek jsem vazne
premyslel jestli se na to nevykaslu :(

--
Pavel Benisek