SUSE nebo jiný Linux

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Listopad 24 17:37:42 CET 2004

On Wed 24. of November 2004 16:07, Filip Flajšar wrote:
> Jednou stejne budete mit distribuci, která vam bude sedet, mozna to
> bude RH mozna Gentoo, ale budete to mit udelany k obrazu svemu tak,
> ze ani nepoznate co to vlastne za tu distribuci bylo :-))
>
> -- Filip
Jak u takove distribuce resite updaty? Prece mi netvrdte ze si vse
hlidate sam u autoru ... rekl bych ze kazdy trosku pokrocilejsi
uzivatel ma svoji distribuci upravenou ke svemu obrazu, ale hrabat se
moc do hloubky se nevyplaci, protoze to pak musite udrzovat rucne coz
je pri vetsim poctu soucasti prace pro vraha ...

Proste jsem chtel rict, ze i presto ze si distribuci upravita podle
sveho, rozhodne budete vedet co to bylo puvodne :)

--
Pavel Benisek