SUSE nebo jiný Linux

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Listopad 24 22:49:27 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 20:19 Ctirad Fertr napsal(a):

> S tím bych nesouhlasil. Instalace není rozhodně vhodná pro lidi co chtějí
> napodobeninu windows zadarmo, ale pro začátečníky co chtějí začínat s
> linuxem je to skoro ideální, protože dokumentace je vede a hlavně jim u
> každého kroku i vysvětlí nejen, že se má udělat tohle, ale taky *proč* je
> to potřeba udělat.

  A zajímá to koncové uživatele? Proč by to měli vědět? Vždyť jim to k ničemu
není. To je asi tak jako kdybych si chtěl koupit auto a měl na výběr mezi a)
náhradníma dílama a návodem jak to složit, b) hotovým autem. Mě je jedno, že
si na tom nemůžu skoro upravit, ani nechci. Má mi to sloužit k
práci/zábavě/čemukoliv a když se mi to nebude líbit, tak to za určitý čas
vyměním.

  Někdo si může vybrat skládanku a hrát si, ale takových lidí je málo.

  To mi připomíná fakt, jak k nám nastoupilo pár lidí do práce a začalo si
kompilovat Gentoo, protože se jim nelíbil Mandrakelinux. Co na tom, že to
zabralo tři dny, firma to zaplatí ;-) Jaká produktivita práce ;-)

  Když člověk potřebuje pracovat, vyhovuje mu každá distribuce, protože stejně
používá věci jako ViM, Emacs, KDE, ... které jsou všude stejné.

--
Robert Vojta