SUSE nebo jiný Linux

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Listopad 24 17:41:43 CET 2004

On Wed 24. of November 2004 16:17, Filip Flajšar wrote:
> [...]
Kompiloval jsem na dvoprocesorovem Pentiu Pro tusim ze 133 MHz a prislo
mi to "strasne rychle". Cekal jsem ze muzu jet na dovolenou, ale na to
co to bylo za stroj to bylo opravdu rychle. Samozrejme jsem si netroufl
na X, nebo KDE, ale kernel, nebo glibc nebo gcc jsou taky pekny
mackove ...

> No ja mam vsude jeden a kupodivu Gentoo jede...
> Samozrejme vsechno ma sve pro a proti.
> Uz vidim jak dialupista updatuje přes yum glibc... (to uz ta
> kompilace bude rychlejsi nez stazeni te binarky)
... on vsak ten zdrojak ma vetsinou dvojnasobek delky binarky, takze
podle me Gentoo pro dialupisty bohuzel neni :(

--
Pavel Benisek