RE: SUSE nebo jiný Linux

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Listopad 24 17:51:35 CET 2004

No zkuste na takove masine udelat
rpm --rebuild
myslim, ze se dostanem na stejny hodnoty

Jinak gentoo ma takovou ficuru, ze si muzete cely systém skompilovat na
nejake super masine (kterou mate napr v praci nebo nekde) a domu dotahnout
akorad binarky.

-- Filip

> Kompiloval jsem na dvoprocesorovem Pentiu Pro tusim ze 133 MHz a prislo
> mi to "strasne rychle". Cekal jsem ze muzu jet na dovolenou, ale na to
> co to bylo za stroj to bylo opravdu rychle. Samozrejme jsem si netroufl
> na X, nebo KDE, ale kernel, nebo glibc nebo gcc jsou taky pekny
> mackove ...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004