RE: SUSE nebo jiný Linux

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Listopad 24 17:45:29 CET 2004

NOFLAME:

Kazde distro ma sve pro a proti.
Ja jsou prosel suse, redhat, slack a nakonec jsem zustal u Gentoo. Me sedi
nejvice tato distribuce.

Mrknete se napr do archivu a zjistite, ze vetsina lidi doporuci prakticky
vsechno krome RH, SuSE a Mandrake.

Doporucuji se hlavne: Gentoo, Debina, Slack.
Pro zacatecniky jiz zminene RH, SuSE, mandr, ale pro lidi, kteří ocekavaji
od linuxu i něco jineho nez peknou grafiku...

Samozrejme, ze clovek co nevi co je to CFLAGS, by se do takove ditribuce
poustet nemel.

-- Filip

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004