SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Listopad 24 20:08:30 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 19:19 Petr Balas napsal(a):
> No pouzivam Debian a pokud chci nove balicky tak mohu:
> 1) Pouzit unstable nebo testing - i unstable je prekvapive bezproblemove
> 2) nainstalovat si balicek z unstable i s jeho zavislostmi z unstable
>    a zbytek systemu nechat na stable (zalezi na balicku, kolik zavislosti
>    si sebou pritahne ale cely system to rozhodne nebude)
> 3) pouzit nejaky rozumný neoficialní zdroj (viz www.apt-get.org)
> 4) prelozit si ten balik z unstable zdojaku ve stable

No a to jsou právě ty hacky a obcházení balíčkovacího systému o kterých jsem
mluvil. Tohle všechno skloubit dohromady, aby to fungovalo je neskutečný
opruz a nikdy není dopředu jisté, jestli si tím člověk něco nerozhodí.
Specielně na serveru je to lahůdka :/

> T.j. na prvni pohled se mi zda, ze mam vyrazne vetsi moznost vyberu.

Ovšem jenom na ten první. Zatímco Vy budete hodiny a dny blbout s dependency
hell mezi stable/testing/ustable/backports/unofficial/whatever a shánět
zdroje balíků po všech čertech, já udělám jedno emerge a tím jsem skončil.

Ctirad